» På Svenska «

Haha tyckte den här iden är lite rolig brukar ofta göra om folks namn och deras hästars namn till svenska lite snabbt i huvudet, många gånger slutar det med lite fniss och man undrar hur folk tänker när de döper sina hästar och gubbar haha men nu ere dags att grilla mig själv lite grann ;) börjar med mig och Nightwhisper eftersom han var den första jag döpte :)


Haha ja detta låter ju definitivt bättre och snyggare på engelska, har aldrig varit missnöjd med namnet jag valt utan alltid tyckt det låter bra. Men Silverkulle allvarligt? Haha låter lite som lilla ville kulle, alltså typ vilt och förvirrande.




Hm ja detta lät ju inte katastrof? Men lite pervo kanske. Springer runt på nätterna och viskar saker till folk.. Hahah eller hur? Nightwhisper har jag heller aldrig varit missnöjd med, han är min fina kille med sitt fina namn. Längtar tills vi får upptäcka resten av Jorvik, för det har jag lixom inpräntat i huvudet att det ska jag göra på hans rygg <3



Fortsätter i morgon igen! :)





för mig blir mitt efternamn: Blåkraft XD


( På sso )

Svar: Det va ju fint :D
Courtney Silverhill

2014-02-18 // 22:16:31

Jag blir Mäktigbro. XD Jag är mäktig!! ;D

2015-04-09 // 22:25:06

Hahah, jag blir Kattungestjärna! xD

2015-05-19 // 07:29:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback