» Woop woop! «

 
Idag kom min lilla skit äntligen upp i level 13, 2 levlar kvar alltså. De sista är rätt sega men men ;)
 

 
Förutom att levla har jag förberett för min första lektion för Sneakydragons i morgon. Vi kommer hålla till i VG paddocken, och som ni vet är den varken fyrkantig eller har bokstäver. Har testat lite olika övningar och kommit fram till att det är roligast att rida på en 8a samt byta om volter lite grann osådär. I slutet ska jag pressa dem lite och köra lite mini 8or innanför spår.. Men tror först de blir en teori lektion med lite häst begrepp jag använder, när jag höll i nedvarvningen på förra lektionen så vart det lite frågetecken när jag slänger ur mig att : "Håll en stadig yttertygel" , "Känn att de söker sig neråt" eller "rygga" så jag får nog börja med lite sånt först haha.
 
Kommer nog önska att få ha mina lektioner på olika ställen då alla paddockar är bättre för någon speciell övning osådär. Men har haft super problem med vilken nivå jag ska lägga mig på, så tror jag börjar basic i morgon och sedan öka nivån beroende på hur allting går. Lite nervös är jag allt :)
 

 


Inte långt kvar ni tills vi kan grupptävla ;) Du kan ta din pånnie och jag kungen så ska vi allt se vem som är snabbast.
Och lektionen imorgon kommer gå galant :D

Svar: Hahah jaaa! Snabbast är nog Kungen skulle ja tippa på ;)
Courtney Silverhill

2013-09-09 // 23:25:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback