» Bidragen i sneakydragons tävling "finast påskbild" «

Godmorgon! Tänkte starta dagen med att visa er bidragen i Sneakydragons "finast påsbkild" tävling.
 
Det var inte så jätte många som vågade ställa upp, men de vi fick in var helt fantastiska alltså!
Vi hade alltså en tävling på våran facebook grupp där de fick ladda upp bilder de ritat, redigerat, målat, tagit med kamera osv osv. ALLT var tillåtet så länge man kunde få ner det på en bild.
 
Vinnaren röstades fram.
 
 
Stina Wolfside vann som är en ny medlem i klubben, riktigt grymt ritat alltså!
 

 
 
Haley Rainstorms bidrag.
 

 
 
Nina Bunnystorm
 


 
Annie Lightningheart
 

 
 
Victoire Winterfall
 

 
 
Emma Shortroad
 

 
 
Dakota Mchill
 

 
 

 
 
Ellie Northfall
 

 
 
Amanda Wolfdaughter
 


Vad säger ni?
Riktiga talanger i sneakydragons va!?
 

 
Mitt jävla bidrag är ju för brett för o lägga upp såklart. Men Berit visar den i sin video vid 8.32
 
 
 

 


Vad fina alla var jag kan absolut inte rita så bra :)) ♥♥♥♥

2014-04-26 // 18:55:40

Hej. Jag uppskattar inte att du stjäl min bild och inte skriver vems bild det är. Detta bryter emot lagen, är du medveten om detta? Ta genast bort bilden på kattungen med kaninöron ifrån din blogg!

Svar: Haha att du ens orkar.. Vattenstämpla dina bilder om du är så rädd om dom. Jag hade förstått om du mensat ur ifall jag hade en fotoblogg och påstod att jag tagit bilden men nu blev den inskickad till mig i en tävling för över ett år sedan. Tjänar inga pengar på denna blogg och tävlingen gav ingen vinst heller utan var bara på skojj.
Ta tre djupa och andas ut för bilden är borta från min blogg och från inlägget inte en enda liten organism läser längre då de va 100 år sedan.
Courtney Silverhill

2015-05-12 // 17:43:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback