» Bloggfri «

 
Idag kommer jag omöjligt att hinna blogga, har praktik till 15 och sen ska jag direkt till min bror och grilla. Så jag är inte hemma förens sent ikväll/natt. Hade praktik och var hemma vid nio igår och upp vid halv sju idag, alltså jag är inte van vid så långa dagar och är helt slut haha..
 
Men idag tänkte jag då att det får bli lite filmdag/kväll här på bloggen.
 

 
Historien om Flippen & Mary
Speltid - 40.00 min
 
 
 
 
 
 Jorvik vampyren the movie - Säsong 1

Speltid - 53.45 min
 
 
 

 
 Nu till en serie som inte jag gjort. Det är Haley Rainstorms serie "Silverghost"
En mycket spännande och gripande historia!
 
Det här är det senaste avsnittet, har ni missat de tidigare får ni besöka Haleys YT-kanal.
 
 
 
 
 
 Hoppas ni får en bra fredag, vi får höras i morgon igen! :)
 
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback