» Distanritt «

Idag är det dags för distansritt, de kommer bli en lång runda med övningar och tävlingar.
 
Jag tycker mycket om distansritter för man kan variera både längden och mängden aktiviteter på vägen. Exakt hur våran bana kommer gå får ni höra senare för jag vill ju inte spoila allt för de som faktiskt ska delta.
 
Men vi har tänkt oss att den går av stapeln i Skördebyggden och avslutas på Vingården.
Därimellan händer det MYCKET!
 
Ska bli jätte roligt! Dock är ju Kingen helt ur kondis efter dessa dagar då jag inte hunnit spela -.-
 
 
 

Han flåsade som en flodhäst redan igår, ska försöka ta det lite lugnt med honom när vi planerar slutet på distansen idag, vi hann nämligen inte planera allt igår.
 
Brukar ni köra distans med er klubb/vänner?
 

 


» Asra

Hej Det jag Jennifer frogbaker skicka snälla vänfrågan till mig:)

2014-05-04 // 15:09:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback