» En kommentar jag vill lyfta «

Hej på er :) Idag kommer jag inte spela så mycket, det är påsk. Fast jag ska inte fira påsk egentligen haha. Ska vara ute och elda hela dagen och sen ikväll ska jag hänga med mina bästa boyos <3 Nu har alla röjjt runt i 2 dagar och är lite små slitna och kan tänka sig att hänga med en halv sjuk Nemo, WOHO. Haha är så rastlös efter dessa sjuk dagar så ska bli härligt att hänga med lite folk igen.
 
Hur firar ni påsk? Med familj, vänner, inte alls?
 
Jag fick en kommentar jag skulle vilja lyfta bara, jag älskar alla kommentarer jag får. Jag får väldigt sällan elaka, negativa eller onödiga kommentarer. Jag fylls av fina ord genom denna bloggen varje dag. Ni är rena terapin för min glada själ! Men ja jag fick en kommentar som verkligen träffade mig rakt i mitt
lilla fisk, vampyr och människo hjärta.
 
 
Tack Esmeralda för att du tog dig tiden för att skriva den här kommentaren, det var så fint av dig!
Det är därför jag sitter i timmar och redigerar, filmar och försöker få allting att gå ihop med statister och handling. För att jag får sån fantastisk respons av er läsare/tittare!
 
Tycker ni kan gå in och kika in Esmeraldas blogg: EsmeraldaStarstable.bloggplatsen.se
 

 


Åh vad kul att höra att du tyckte om min kommentar! :D Längtar tills nästa avsnitt av Jorvik vampyren kommer ut..♥

2014-04-19 // 17:06:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback