» En vanlig autograf, bus med Sture och bloggtävling! «

Här kommer en vanlig autograf, släpper ju bara autos från jorvik vampyrerna just nu men här kommer en annan.
 
Till Rosemary Mountaingirl <3
 

 
Idag har jag busat runt lite med Sture och jag ställde upp som statist i en liten film som självaste Annie Lightningheart skapat manuset åt, en riktig hit vill jag lova ;)
 
 

 
Men jag har något annat att berätta och det är att det dyker upp en bloggtävling här klockan 22.00 i samband med ett event jag ska hålla idag. Det är nämligen äggjakt i sneakydragons vilket går ut på att man genom flera ledtrådar ska finna ett ägg. Vi kommer gömma 3 ägg med olika ledtrådar, jag kommer dela med mig av ledtrådarna här 22.00 och ni ska få gissa i kommentarsfältet vart äggen kan vara gömda. Den/de som vinner kommer få en liten shoutout här på bloggen. Mer om tävlingen kommer klockan 22.00 :) Bara för skojjs skull.
 
 
Men först äre dax för den "riktiga" tävlingen med sneakydragons. Lets go!
 

 


Jag ska vara med i den tävlingen. Haha vill vinna haha alla andra vill säkert också vinna men aja ;))♥♥

2014-04-15 // 21:38:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback