» Gårdagens fylle hoppning. «

Godmorgon!
 
Vill börja med att säga att jag kommer besvara kommentarer ikväll, förlåt för att ni fått vänta!
 
Ska alldeles snart sticka iväg till praktiken, känns bra för i morgon ska jag vara hemma och skriva tenta och försöka slappna av litegrann, blogga osådär. AS najs!
 
Men hursom igår hade vi fyllehoppning, jag är riktigt dålig på det haha.. Det var länge sen också så jag sabbade de två första starterna för att jag glömt hur man gör, suck...
 
Men du startar alltså en grupptävling, springer ner till datorskärmen med din häst och accepterar tävlingen när du står vid datorn och tittar ut över ridhuset. Kan tänka mig att de flesta av er redan gjort detta men kanske någon som jag lär något nytt!
 
 
 
 
 
Jag sabbade som sagt de två första men sen kammade jag faktiskt hem den tredje tror jag det var.
 

 
 
Efter fyllehoppningen kramades vi, som jag saknat er <3
 


Efter Eventet stack jag och Sture iväg för att planera en distansritt vi ska hålla idag,
men det får ni höra om lite senare :)
 
Hoppas ni får en bra dag! :)
 



Jag är med sjukt dålig på fyllehoppning, men det är ju ett roligt event att ha. Man får skratta mycket!

Ha det gott, Karin

Svar: haha då är jag inte ensam! ;)
Courtney Silverhill

2014-04-29 // 08:39:25

Vad duktig Haley, Evangeline och Henriette var :3

Svar: haha ja :D
Courtney Silverhill

2014-04-29 // 15:00:43

Åh trodde nästan du glömt bort alla oss som kommenterat. Men nej ;) . Jag älskar fyllohoppning fast jag är dålig på det. :)) ♥♥

Svar: Haha neejdå har bara inte hunnit :) <3
Courtney Silverhill

2014-04-29 // 21:29:37

Hur gör man så man kan hoppa medans kameran är så?

Svar: Du måste vara i grupp och sedan starta tävlingen MEN INTE acceptera den. Spring till datorn och tryck på den så att du får upp hela ridhuset och sen accepterar du :)
Courtney Silverhill

2014-04-30 // 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback