» God jävla morgon! «

Hallå där!
 
Tusen tack för den fina responsen på gårdagens avsnitt, efter lite strul så ordnade det sig. Idag är jag tillbaka på praktiken men går halvdag så är hemma vid 1 tiden igen, sköööönt.. Sen blir det några dagars ledighet, har funderat på att åka med min pappa till landet. Min farfar har en underbar gård nämligen, men jag får se hur det blir med den saken. Vad har ni gjort/ska göra på påsklovet?
 
 
Har varit med och hjälpt till med Kims påskspecial tillsammans med Annie och Sture och även lite vanliga uppdrag som jag tänkte dela med mig av. Fast påskspecialen är inte färdig ännu så den får ni vänta lite på.
Vad tyckte ni om att leta ägg? Jag tycker det är skojj, men vilken tid det tar. Sen är det såklart roligare när man gör det tillsammans som vi gör. Jag är djupt besviken på "Påsk affärerna" som bara levererar GAMLA kläder/utrsutning så min affär var alltså tom... Men vi fick oss en härlig överaskning bland nyheterna, nämligen en liten teaser film på "Lisas return". Tyckte dock de kunde skippa hela texten som beskrev filmen då den var riktigt jävla spoil haha..
 

 
Men här har ni iaf lite videos från filmning med Kim. Vi har det riktigt skojj när vi filmar hans uppdrag faktiskt.
 
 
 
 
 
 Haha ibland är jag så jävla korkad bara så jag skämms lite, och ful i munnen med! FY.
 
Men ni får ha en bra förmiddag så hörs vi lite senare!
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback