» Heta stolen «

När vi får in en ny medlem vill vi veta allt om denna filur, så vi brukar köra heta stolen på onsdagsmötena om det kommit in någon under veckan. Dock tyckte Annie att det var dags att skicka in mig i ringen i onsdags för att fråga ut mig. Ja det vart allt annat än snälla frågor men jag tyckte de var ganska kul,
mina gränser är nog rätt far away.
 
 
 
 
Hur gör eran klubb för att lära känna nya medlemar?
 




Min klubb gör likadant! :D

Svar: Najs! Det är jätte roligt och man lär känna varandra ;D
Courtney Silverhill

2014-04-02 // 17:48:28

Jag tror det bara är din SD som lär känna sina medlemmar överhuvudtaget o3o

2014-04-02 // 19:33:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback