» Hoppas hoppas. «

Godmorgon. Antingen är jag på praktiken sen kvart i sju eller så ligger jag däckad i sängen. Jag hoppas verkligen att jag orkat upp till min praktik. Om inte så lär jag försöka komma in här under dagen och skriva ett inlägg. Har jag kommit iväg på praktiken så slutar jag redan klockan 1 idag och hinner komma hem och vila upp mig innan påskveckan kör igång. Jag har längtat efter denna vecka och
den är planerad sen många veckor tillbaka.
 
Såhär ser det ut:
 
 

 
Ser fram emot äggjakten, jag ska vara det rosa ägget hihi.
 
 
Vi hörs senare!
 

 


eheheh owo det står ingen tid på "kom alla mina kycklingar" xD cc:

Svar: jodå :D
Courtney Silverhill

2014-04-14 // 08:58:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback