» Jag har rymmt hemifrån. «

Igår körde hell week igång, jag har fått en person i klubben att mörda och en person har mitt huvud på sin lista. Under en vecka ska vi hålla oss undan samtidigt som vi ska mörda offret vi fått.  Vi tvingas dock att "träffas" under vissa tidpunkter då Silverbell (som håller i veckan) har bestämt en plats där man ska springa förbi och fastna på bild. Mellan tex. 20.00 och 20.10 ska man springa förbi där och det blir då väldigt stor chans att man stöter på sin mrödare eller sitt offer. Under veckans event är det safe zonat tills eventet förklaras slut. Det är också safe zoner vid cafeer. Så jag bestämde mig för att rymma hemifrån efter gårdagens möte. Vart jag bor är hemligt då jag inte vill att någon i klubben ska veta. Så fort vi i klubben ser varandra springer man typ för livet haha..
gosh det är hel skruvat!
 
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback