» Jag hatar att missa event. «

 
 
Jag som sett fram emot att hålla i påskveckan.. Får oväntat besök snart och vi ska grilla och kolla på game of thrones så kommer inte hinna in till varg & kyckling leken.. :(
 
Tycker det är jätte jobbigt att missa event, speciellt när det är jag som ska vara med och hålla i dem.
 

 
Påsktävling!
 
Vi har en IRL tävling i klubben denna vecka också, jag har ordnat ett album på våran FB grupp där alla ska lägga upp ett varsitt bidrag i form av "finast påskbild" och allt är tillåtet, man får måla, skapa, paint rita. Jag skapade ett sneakydragon ägg och skrev en liten fin historia till. Nu vägrar blogg.se ladda upp mitt bidrag där ja skrivit historian och lagt in en bild på mig i våran klubboutfit MEN nu får mitt skapade ägg iaf haha..
 
 
 
Vad tycks om mitt mästerverk?


 
 


Nice 👍😉😘

2014-04-14 // 20:24:37

Coolt ägg :D Glad Påsk också! :)

2014-04-15 // 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback