» Jorvik vampyren säsong 2, avsnitt 2, «

 
Onsdag är här och det är också avsnitt 2!
Eftersom jag inte vill att någon ska missa avsnittet blir det ingen mer bloggning idag och jag får lite ledigt.
Det är också onsdagsuppdatering så jag hoppas jag kan roa er med detta avsnitt under tiden.
Angående uppdateringen så hoppas jag att det blir påskuppdrag och utklädningskläder! Jag hoppas massor på utklädningskläder så att skärtorsdagen med SD kan bli ännu bättre.

Men NU njut av detta avsnitt mina vänner!
Det gick inte att se avsnittet i morse på grund av att det blev blockerat, det händer ibland när man använder upphovsrättsskyddad musik. Kastade in en royalty free låt i början istället och löste problemet. Dock vart jag ju inte lika nöjd som jag var från början men men nu går det att titta på iallafall.
 
 
 
Vad tycker ni om avsnittet?
dela gärna med er av era tankar!
 
 
 


efter som det inte går att se det så vet jag inte....

2014-04-16 // 08:04:50

Jag kan inte se filmen ;(

2014-04-16 // 09:41:14

Går inte se :(

2014-04-16 // 10:08:58

Bara jag som får upp nån text om upphovs rätten?

Hoppas det löser sig snart Jorvik Vampyren e världens bästa serie :/

2014-04-16 // 10:36:23

Skönt att det fixade sig :D Jätte bra avsnitt ;D (Som vanligt)

Svar: jaaa de va skönt :) TACK <3
Courtney Silverhill

2014-04-16 // 12:25:58

Alltså, ledsen om jag svär nu, men en JÄVLIGT bra serie du har! Fortsätt med att göra den, när säsong 2 är slut hoppas jag på en 3:a, och efter det en 4:a o.s.v. ÄLSKAR JORVIK VAMPYREN. Tack för att du finns och att du gör serien så bra, Jorvik Vampyren är inget utan dig! <3

Svar: Åh jävla massa tack! ;) Jag hoppas att min fantasi och mina statister håller i sig så det blir fler säsonger :) TACK <3
Courtney Silverhill

2014-04-16 // 12:33:08

OMG! SUPER BRA OCH SUPER SPÄNNANDE ATT FÅ SE HUR DET SKA GÅ!!!! ORKAR INTE VÄNTA TILL NÄSTA ONSDAG FÖR DEL 3!!!!!

Svar: TAAAAAAAAAAAACK! :D
Courtney Silverhill

2014-04-16 // 13:24:48

Åh bäst Nemo <3 Jag bara längtar efter fortsättningen :))) ♥♥♥♥

Svar: Åh tack tack tack :) <3
Courtney Silverhill

2014-04-16 // 17:25:35

Käns som du planerar ett mord på mig... =( antingen kommer jag rysa ihjäl när jag ser på jorvik vampyren eller så komer jag dö av förvätning... dumma du =(
SKIT bra =DDD

Svar: haha där ser man! Tack :D
Courtney Silverhill

2014-04-16 // 20:06:33

ska jag säga sanningen så... DET FINNS INGA ORD FÖR DIG OCH DIN UNDERBARA FANTSY *-* Men allvarligt jag har inget att säga.. Jag kan inte säga "bra" för det räcker inte, jag kan bara säga att jag får tårar i ögonen när jag ser att filmen är uppe *'-*

Svar: Wow tack! Ja fantasin finns i mitt huvud haha :) Aww <3
Courtney Silverhill

2014-04-16 // 21:16:30

Bäst som vanligt :P

Svar: Nemen tackar :)
Courtney Silverhill

2014-04-17 // 00:17:06

Oh så himla spännande! Satt på nåldynor här hemma och bara rös! :D
Längtar tills nästa onsdag <3

Svar: Haha ååh , jag med :D
Courtney Silverhill

2014-04-17 // 12:28:39
» Diana

Alltså du är bara bäst när det gäller att filma och göra serier älskar jorvik vampyren, när det kommer ut ett nytt avsnitt så börjar jag nästan gråta för att det är så bra

PS.älskar din röst i Kims videor

Svar: Hej, nemen åååh tack för alla fina ord :) Gulle <3
Courtney Silverhill

2014-04-17 // 20:25:17

Jag måste bara säga att du är otroligt skicklig, som får allt att fungera så bra. De som medverkar i serien gör allt väldigt bra och de är otroligt duktiga som får det att funka tillsammans med dig! :D Serien och storyn den har är väldigt genomtänkt och du har verkligen fantasi så det räcker! (Inget illa menat ofc, din fantasi e fantasi-fantastisk!)Sen när det kommer till musiken du har med i avsnitten, omg alltså, musiken får mig att rysa och jag får många kalla kårar, musiken som spelas upp vid scenerna passar ihop med vad som händer just då. Igårkväll då jag satt och kollade säsong 1, blev jag väldigt skrämd för att vara ärlig, var orolig för att en av de där vampyrerna skulle stå bakom mig och hugga tag i mig! (även fast vampyrerna i din serie är goda, haha inte goda som en cupcake utan goda som typ vänliga, men det fattade du nog xD) Denna är nog den bästa serien i genrerna fantasy/skräck. Fattar inte hur du kan ha kommit på allt detta! Jag tror att framtida avsnitt kommer bli lika läskiga och underhållande! Före jag avslutar min kommentar undrar jag vilket program du spelar in med och vilket program du redigerar med? Tacksam för svar! :D

Svar: Hej, WOW blir helt varm av din kommentar. Det är sånna här kommentarer som får mig att vilja fortsätta och göra det ännu bättre. Tusen, eller nej miljoner tack! Precis det du beskriver är mitt mål med serien. Att allting ska klaffa lixom. Blir sjukt glad av att höra detta verkligen. Jag filmar med fraps och redigerar med vanliga movie maker INTE live movie maker. Men jag ska snart köpa en ny dator och börja testa att redigera i sony vegas. För i movie maker kan inte min serie bli riktigt så bra som jag vill. Jag vet att det kan bli ÄNNU bättre! Tack för att du kollar på min serie, Fina Esmeralda Eastdotter :) <3
Courtney Silverhill

2014-04-18 // 18:17:28

JAG ÄLSKAR HÄXOR :OOOO

Svar: JAG MED :D
Courtney Silverhill

2014-04-19 // 23:31:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback