» Jorvik vampyren «

Sedan i september har jag hållt på, filmat, redigerat, publicerat. Och jag älskar det! Det är grymt mycket jobb men det är så himla värt det.. Jag hade aldrig klarat det själv, utan alla fantastiska statister, speciellt mina gula drakar. Som ställer upp i vått och torrt. Även fast det ibland tar otroligt lång tid att få ihop alla för att filma en scen. Att styra folks gubbar, låna ut sina gubbar och lyssna på mig när jag ändrar mig hit & dit. De är fantastiska allihop.
 
Den här serien hade inte varit någonting utan mina statister. Så jag ville bara än en gång tacka dem.
TACK!
 
Jorvik vampyren, säsong 2 - Häxornas hemlighet
är i full gång och vi är nu inne på avsnitt 2 och det börjar hända saker, läskiga saker.
 
Har ni missat? Då tycker jag att ni ska kolla in den nedan.
 

 
Jorvik vampyren säsong 1 (Alla avsnitt)
 
 
 
När jag gjorde säsong 1 hade jag inget manus, ingenting. Jag bara filmade utifrån det som kom upp i mitt huvud. Inte ens slottstanten var påtänkt i de första avsnitten. Men endå så verkar allting gå ihop så bra med story och allt eller hur? Haha det är jag fasiken stolt över.
 

 
Säsong 2
Säsong 2 har manus, jag klipper olika avsnitt hela tien. Kan sitta med sista avsnittet en stund och hoppa över till de första nästa timme. Allting är genomtänkt vilket underlättat mitt arbete. Dock krävs det att jag håller ihop allting i mitt huvud och inte blandar ihop saker. Det har gått grymt bra hittils.
 
 
 
 
 
 
 


<3

2014-04-19 // 18:15:58

Oj att du kunde göra hela jorvik vampyren utan manus. Du är verkligen jätteduktig och ska vara jättestolt :)Det blev ju så sjukt bra. Jag höll på at dö första gången jag såg den. Jag hade tänkt att den var väl inget speciellt men det var det visst. :) Så glad att du gjorde den Nemo :) <3 <3

Svar: hihi tack :) <3
Courtney Silverhill

2014-04-19 // 20:13:07

Det är ju inte bara det, dina statister gör ju det riktigt bra också!!!!❤️❤️❤️

2014-04-20 // 01:18:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback