» Levlat med Sture i en annan kroppsform «

Hallå där!
Idag har jag redigerat jorvik vampyren och sen frågade levle om vi skulle stura, varit såå lat på senaste så jag hängde på. Dock såg inte Sture ut som hon brukar utan hon var i form av en Amanda. Men vi satt på ts under tiden så det var endå som att levla med Sture osten endå.
 
 
 
Dock vart de ju tvärfel håll att levla eftersom Amanda bor i jorvik stallet haha..
Så det var jekligt ovant men vi överlevde iaf ;D
 

 
 
Min hest gick upp i level och blev level 13.
 

 
Sedan så skulle Sture ta en spricka och haha ja dör, creapy girl!
 
 
 
Knäar min häst så han vrider sig av smärta!
 
Amanda har en bra blogg, in och läs! baraamandas.se/
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback