» Lördag «

Hej på er!
Hade tänkt att sitta länge med bilder och allt ifrån igår, men hinner tyvärr inte det. Har gjort färdigt 2 autografer som kommer upp idag men mer än så blir det nog inte tyvörr (om jag inte hinner spela senare ikväll) för jag ska grilla med två kompisar och har städat och fixat för den ena är djur allergiker haha not so good att komma hem till mig då men jaja. Så ska snart hoppa in i en dusch osådär. Men lite bloggledigt kanske man förtjänar. Tusen tack för era kommentarer angående gårdagen, många av kände precis som jag, en toppenkväll helt enkelt.
 
Hoppas Kim fixar nått higlights avsnitt från livestreamen så jag kan lägga upp den här för er som missade.
 
Men annars så önskar jag er en fantastisk lördag så hörs vi senare ikväll eller i morgon.
 
 

 


Det gör inget Nemo jag kan vänta på min auto Jag hoppas också att du kan lägga ut nåt från livestreamen för jag skulle titta men det funka inte :(
Men jag hade som sagt en jättebra kväll i fredags :)) ♥♥♥♥

2014-04-13 // 07:34:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback