» Måndaag «

Haha idag är jag trött, tänkte hinna blogga i morse. Minst två inlägg! Men det var ju bara att glömma för jag måste ha gjort mig i ordning lika fort som en sengångare i morse för jag höll på att missa bussen. Jag har alltså en timme på mig på morgonen och brukar då hinna sitta vid datorn iaf en kvart. De va bara o glömma hahah..  ikväll blire en stunds fyllehoppning med klubben, brukar ni köra det? Jag suuger.. Men det är roligt :D Sen är det också game of thrones såklart! Alltså på tv inte på SSO.. ;)
 
Men jag ska försöka knåpa ihop en distansritt tills i morgon. Tänkte att den ska gå från SB och sedan vara ganska lång med övningar och tävling på vägen :) I will let you know!
 
Men nu är det dags för praktik till 15 och plugg efter det fram till middagen typ :) Men efter middagen hörs vi igen. Vad gör ni denna måndag? 
 


Haha var också skitseg idag. Tog mig typ en och en halv timme att göra mig iordning till skolan. Men fyllohoppning har vi ibland i klubben det är ju så kul fast jag är typ sämst på det haha :). Ja idag var jag och rankade armen. Imorn ska vi få se hur det ser ut. Sen har jag ätit två glassar. Verkligen glassväder :)) men nu ska det bli kallt igen:/. Puss på dig Nemosen :)) ♥♥♥

Svar: haha ibland är man seg.. Jaa precis nu är det bajs väder! :( <3
Courtney Silverhill

2014-04-28 // 19:17:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback