» Måndag! «

Haha nej det är ju inte måndag idag, men visst känns det så? Det är redan tisdag och helgen har verkligen rusat förbi. Och i torsdags kändes det som att jag hade så många lediga dagar framför mig som jag kunde tillbringa med plugg osv. Haha har inte gjort ett skit förutom att vara med kompisar och spela minecraft..Suck..
 
Ikväll är det en hemlig aktivitet med klubben, blir så sjukt nyfiken!? Är ju alltid med och planerar i princip så det är sjukt kul att få "vara med" ibland haha. Vi får se vad det är för något spännande.
 
Och eftersom det är tisdag idag betyder det att morgon dagen är helt sjukt awesome, varför?
HUVUDUPPDRAGEN KOMMER OCH.........Avsnitt 3 av Jorvik vampyren säsong 2!
WOOP.
 
Jäklar vad spännande det ska bli med huvuduppdrag alltså.. Och avsnitt 3 är inte dumt det heller vill jag lova.
 
Taggade? Det är jag :D
 

 
Juste jag var nere och hälsade på mina nya hästar igår som jag köpte på minecraft. Lily hade så fint döpt dem till Sneaky milkshake och Sneaky sushi och jag kunde verkligen inte döpa om dem haha de var ju så gulligt! Så de får heta så helt enkelt. Min galopphäst dog på vägen tyvärr... Så ska tillbaka till Rainstorm royale här i dagarna och kolla ut en ny liten galopp häst. :)
 
 
 
Visst är dom fina? Har inte hunnit rida dem så mycket.
Men den vita är hopphäst och den mörka med strumpor är en dressyr häst :)
 

 


Jaa allt du har skrivit stämmer. Lovet har gått så fort och ja jag är så laddad så för imorron så jag nästan inte kan vänta men Jag slutar sent och så ska jag till en liten gullig tjej och vara lite med henne men sen kan ingen hindra mig. Då ska jag så fort som möjligt kolla och sen logga in och göra uppdrag. Fiska och levla min ponny lite. På kvällen gör jag inget eftersom att jag har brutit armen och inte kan rida. Men då ser jag väl jorvik vampyren och så så blir det bra ändå. Puss o kram till dig Nemo. :)) ♥♥♥♥

Svar: Åh det låter som en härlig onsdag endå! Nej juste din stackare.. Jaa bästa kvällen med jorvik vampyren :D <3
Courtney Silverhill

2014-04-22 // 21:16:19

Vad spelar ni på för server?

Svar: Kims server, alltså Brigitta Underhand :)
Courtney Silverhill

2014-04-23 // 16:50:48

Hej får man joina servern? jag heter moa203 på minecraft

2014-06-23 // 15:36:28

Hej får man joina servern? jag heter moa203 på minecraft

2014-06-23 // 15:36:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback