» Ni är fantastiska. «

Nu är jag helt slut i mitt huvud efter 3 timmars fantastisk maskerad, tipspromenad, disco, auto skrivningar, livestream och bus. Det vart helt fantastiskt lyckat och jag är så imponerad över hur bra alla lyssnade. Det gick KANON verkligen. Ni är grymma! Autografskrivningen var det knepigaste, inte helt genomtänkt men jag hoppas jag fick med alla som ville ha en bild och jag lovar att jag ska fixa alla och lägga upp dem. Men just nu måste jag bara ta det lugnt och hoppas att jag kan sova, är helt slut men endå så speedad i huvudet.
 
Miljoner kramar och pussar till alla er som kom idag och gjorde denna kväll helt fantastisk, Jorvik vampyren säsong 2 kunde inte fått en bättre start. Men nu är det igång och jag är så taggad och hoppas att ni kommer gilla säsongen eller nej ÄLSKA den.
 
Gud kommer jag någonsin tröttna på detta? wow..
 
 
 
Mer bilder, autografer och beskrivning av kvällen kommer i dagarna!

 


Detta var en helt underbar kväll Courntey! Jag hade så himla kul, men var tyvärr tvungen att avbryta vid sista personen vid Fort Pinta, på tipspromenaden alltså, jag önskade så himla mycket att jag kunde vara med, men det blev som det blev.. Jag hoppas att det blir nåt sånt här igen! Jag kommer på allt sånt här, detta var nåt av det roligaste jag varit ned om! :D Kommer minnas denna kväll väldigt, väldigt länge! <3 BÄSTA KVÄLLEN EVER!!

MVH Melissa Slowknight <3

Svar: Åh tusen tack för att du kom! Det kommer fler gånger. PUSS <3
Courtney Silverhill

2014-04-11 // 22:12:49

Jag stavade fel på med, det stod ned, men aja! XD

2014-04-11 // 22:13:57

Tack för en HELT UNDERBAR kväll Nemo!!! <3 jag har suttit hela kvällen och kollat på livestremen. NI ÄR BÄST och jag längtar till nästa träff!!! <3

Svar: Tack själv! Aww :) <3
Courtney Silverhill

2014-04-11 // 23:13:26

Det var helt fantastiskt och underbart kul. Jag hade verkligen jätteroligt och det var helt underbart. Jag blev tyvärr tvungen att avsluta så fort jag hade fått min auto ca kl tjugo i åtta men hade gärna stannat kvar mycket längre. Hade så sjukt kul och du lyckades helt fantastiskt bra. Tack Nemo för att du fixade den här träffen. Jag älskar dig och hoppas det blir fler träffar för då kommer jag garanterat att komma Puss o kram :) ♥♥♥♥♥♥

Svar: Åh fina du! Men du hann ju vara med ett bra tag iallafall. Det blir garanterat fler gånger. PUSS <3
Courtney Silverhill

2014-04-12 // 08:05:43

En helt AMAZING kväll asså♥
Kommer minnas detta väldigt länge <3
Love u Nemo <33
(Ps. Jag syns på bilden xD Ds.)

Svar: Åh vad härligt att du också känner så! :) <3
Courtney Silverhill

2014-04-12 // 09:12:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback