» Nyduschad och SSO redo! «

Hej på er! Idag började ju game of thrones igen så jag åt middag framför tvn, sedan hoppade jag in i en dusch och sitter nu nyduschad i sängen och ska in och spela SSO hela kvällen. SÅ skönt! Alltså jag har sån energi just nu, kan det bero på att våren är här? Härligt är det iaf, så trots massa plugg + praktik så håller energin och humöret långt in på kvällen, love it. Hoppas detta håller i sig ett bra tag, trött på höst depp!
 
Ikväll är det lite grupptävlingar på schemat och jag funderar på att ta med min Moonie eller någon av mina araber.. hmmm får se. Men först ska jag skicka lite mail till folk jag behöver på Träffa jorvik vampyrernas event.
 
 
Kollar någon av er på game of thrones?
Alltså drakarna jag dööör, vill att de ska växa upp nu nu nu!
 

 


vilken kanal såg du games of thrones på?

Svar: HBOs hemsida :)
Courtney Silverhill

2014-04-09 // 14:22:15

Skulle du kunna länka? :)

Svar: http://hbonordic.se/web/hbo/home
Där är den :D <3
Courtney Silverhill

2014-04-10 // 01:06:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback