» Feber, halleluljah. «

 Hej på er!
 
Jag har ju inte så mycket roliga bilder att bjuda på eftersom jag missade eventet igår. Men idag ska jag inte missa det vill jag lova er, idag är det äggjakten och jag döör vad roligt de kommer bli. Jag har gömt ägg för mina vänner irl ibland och då har jag skrivit ledtrådar som leder till ledtrådar och tillslut till ägget så i planeringen använde jag den erfarenheten. Det är ett enkelt, medel och svårt ägg. Jag är medel ägget och rosa, värd 200sc.
 
Hade världens feber drömmar inatt och när jag vaknade mådde jag inte bra alls, tog febern som visade 38 grader. Så jag blir hemma idag och antagligen i morgon med,
negativt - jag blir stressad av att missa praktiken.
Positivt - jag kan redigera och filma massor av jorvik vampyren och skriva bra inlägg.
 
Alltså de sjuka är att jag inte känner mig så himla febrig utan fryser och är hängig lixom? Annars brukar jag känna mig typ overklig och helt kocko när jag har feber haha..
 
 
 
 
 
Kan dela med mig av ledtrådarna och så sen så kan ni få gissa bland kommentarerna vart jag är gömd? :D
Fixar det efter eventet!
 

 
Från när vi filmade i onsdags.
jag bara spottar o svär, förlåt för det haha..
sen ska jag vara värst och försöka skriva alfabetet baklänges och skälla ut Berit som skrek fuck u till sin mamma när han var 5 år. "Fuck you all jag ska bli känd på SSO när jag blir stor!" haha dör lite.
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback