» Paniken «

Det som inte får hända har hänt, min stallhjälp har gått ut utan att jag märkt det! Och eftersom jag inte varit inloggad på 2 dagar så mår hästarna inte bra... Det första jag gjorde när jag loggade in var att springa till brevlådan och svara på post, och jag känner direkt att något är fel med Kingen och när jag ser den ledsna gubben får jag panik alltså hahah... Så det var bara att kuta till stallet, köpa ny stallhjälp och sedan tvärt ner till veterinären. Min Kingen får INTE må dåligt, min stjärna..
 
 
 
 
 
 

 
Nu mår han prima ballerina och vi står snällt och väntar där eventet ska starta senare ikväll.
Ska aldrig mer glömma bort stallhjälpen, aldrig, aldrig.. (lycka till)
 
 
Insåg när jag står här vid gyllenbladet att jag faktiskt bott här ett tag, jag ÄLSKADE lugnet. Inte en massa folk, bara jag och mina hästar. Men efter et tag blev det tråkigt. MEN kanske ett sommar boende?
 
Har ni funderat på vart ni ska bo i sommar?
Brukar ni byta hemstall på sommaren?
 
Jag har bytt stall alla sommrar, tycker det är härligt med ett sommarboende
och sedan komma "hem" på hösten :)
 



Mitt "sommarställe" är Valedale, just för Att det finns en badplats så nära och det är muntra där.

2014-04-22 // 16:45:38

Mitt sommarstall och hemmastall kommer för alltid vara vackra Vingården <3

2014-04-22 // 16:49:04

Tycker Valdedale är fint men Vingården värkar sköjj!

2014-04-22 // 19:58:41

Jag har inte direkt tänk på ett "sommarställe" men när jag tänker på det skulle det faktiskt vara rätt kul! Jag tror men har inte bestämt mig att jag ska flytta till fp över sommaren c: men man får se ^^

Svar: hihi ja eller hur, skönt o komma bort ibland :)
Courtney Silverhill

2014-04-22 // 21:25:02

Tyvärr blir det nog inget sommarboende för mig i år... Sr tar slut 😁

Svar: Åhh :(
Courtney Silverhill

2014-04-22 // 23:18:41

Har tänkt mig att bo på en stuga vid Dews farm! :D (Tänker inte byta hemstall, kommer att ha kvar mitt hemstall i JS)

Svar: Ååååh de låter mysigt :D
Courtney Silverhill

2014-04-24 // 15:07:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback