» Resultaten i äggjakten! «

 
Detta var tydligen klurigt för endast 2 av er lyckades pricka in rätt svar. Men många av er var så himla nära och jag ville ge flera av er en shoutout endå haha..
 


 
 
Klicka på bilden för att komma till Arvellas blogg.
 


 
Redigerat - Jag har fått tag i Ebbas blogg!
 
 
Ebba har en blogg som handlar om livet på Jorvik och har även provat på att göra en liten bildserie.
Klicka på bilden för att komma till Ebbas blogg.
 

 
Detta var min första bloggtävling. Skulle vilja komma på en riktigt rolig tävling för er där ni kan vinna lite roliga priser. Skulle ni vilja det? Vad skulle ni vilja ha för pris?
Tänker mig typ:
  • Starcoins
  • Star rider
  • Statistroll i Jorvik vampyren (Alltså en liten roll i något avsnitt)
  • Hänga med mig och vampyren Evelina (Fika, ta bilder, tävla)
  • Shoutout på bloggen
Ge mig tips på priser och typer av tävlingar bland kommentarerna så blir jag jätte glad!
 

 


Åhh tävling med pris som statist i JV! :D

Men vad för tävling vettetusan :p typ att man ska rita av sin favorit i JV och skicka till dig? Eller hmm frågesport om sso? Nej jag vet faktiskt inte, är kass på tävlingar xD

Svar: Hmmm ja kanske de :D
Courtney Silverhill

2014-04-18 // 15:49:06

Det skulle ju vara superroligt att kunna få en roll i jv, men tyvärr har jag lite dåligt med tid för det. Men bättre för mig skulle det vara med sc eller sr, eftersom min sr går ut om en månad :p

Svar: Oh star rider var smart, de ska ja lägga till! En statist roll är bara en liten roll i ett avsnitt och inte en riktig roll :)
Courtney Silverhill

2014-04-18 // 15:59:30

skrev fel på vad min blogg heter.
Den heter jorvikarna.bloggo.nu.

Svar: Åh tack! :D
Courtney Silverhill

2014-04-18 // 17:58:25

ÅH... Typ Star Rider, eller iallafall SC. :P Själv så skulle jag vilja ha SC, men det är ju för att jag är Star Rider nu. cx

2014-04-18 // 18:53:28

Kanske en tävling om.. att man ska göra ett collage med något valfritt från sso? Cx

Nej jag vet inte, men kanske typ sc som pris? xD

Svar: Hmm jaa men det är en ide, tack! :D
Courtney Silverhill

2014-04-18 // 21:31:54

Jag tycker det skulle vara jättekul men vad för tävling vet jag inte tyvärr för jag är så dålig på att komma på tävlingar. Men Nemo du är ju så duktig och du kommer säkert på något bra :) Och priserna perfekta. Jag skulle verkligen vara taggad på att vinna om det var de priserna. Jag tycker verkligen att du ska göra det och önskar dig lycka till med tävlingarna om det blir några isåfall kommer de säkert bli jättebra :)) ♥♥♥♥♥

Svar: Hihi jaa jag ska klura ut något :) Tack finis <3
Courtney Silverhill

2014-04-18 // 21:39:43

Skulle vilja att det skulle vara. Att hänge med dig och Evelina eller att ha en liten roll i din serie Jorvik Vampyrerna. Ska bara säga en sak älskar Jorvik Vampyrerna. /Evelina

Svar: Tack så mycket! :) <3
Courtney Silverhill

2014-04-19 // 07:42:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback