» Sjuk och ynklig! «

Hej där.
Förlåt för depp inlägg tidigare men blir så himla stressad av att vara sjuk just nu,
jag har verkligen inte tiden för det. Jag börjar 06.45 på praktiken i morgon och hur kul är det att gå upp vid 5 med feber och tjock hals? Nej fy. Behöver verkligen vila upp mig idag.
 
 

 
Men nu till annat!
Jag har faktiskt fixat i ordning alla autografer och tidsinställt dom. Det var många och jag vill inte släppa alla som en bomb utan alla ska få ha sin autograf här på bloggen ensam en stund iaf, så jag har tänkt mig 2 om dagen. Hur låter det?
 
 

 


Det blir jättebra Nemo :)) ♥♥

2014-04-13 // 16:32:52

Hoppas du blir bättre snart! Krya <3

2014-04-13 // 16:54:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback