» Skärtorsdagen med sneakydragons «

Vi startade med en utställning med temat "finast påskoutfit"
 
 
Vann gjorde Ellie Northfall, grattis!
 

 
Sen hade vi frågesport om påsken.
 
 
Den vann Frida Winterstorm som skrapat ihop 700sc på veckans event, grymt jobbat!
 


Sen hade vi påskparad från JH till SGB och önskade alla glad påsk.
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Sen lekte vi "kom alla mina små kycklingar"
 
 
 
 
Jag sög på det...
 
Det var en fantastisk kväll trots att de flesta drakarna verkade fira påsk och annat trams haha.
 

 
Sen på kvällskvisten fikade jag och levlade med några drakar.
 
 
 
Hur var eran skärtorsdag?
 

 


Skit :D gick och tiggde godis med min 3 åriga syster och på måndag kommer min käraste vän visa bilder på en käring utklädd som en mupp som inte fick något godis xD Nee men det var jätte kul ^^

Svar: hahaha :'D
Courtney Silverhill

2014-04-18 // 11:08:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback