» SNeakydragons home «

Heej! Detta var vad jag byggde igår och har fortsatt litegrann idag. Kan dock inte sitta hela dagen idag, (tur de) Men gud man kan ju inte sluta när man börjat.
 
 
Sneakydragons hus, Stall och ridhus.
 

 
 
Stallet, som ska bli ännu finare!
 

 
 
Ridhuset.
 

 
 
Släppte ut hästarna i ridhuset nu på morgonen eftersom mina hagar inte kommit på plats ännu.
 

 
Dagens bygge (växthus)
 
 
 
 

 
Man blir hungrig av att bygga, så jag tog en sväng till Donken haha! Fick happymeal yääy.
 
 



Hej Nemo!

Jag ska få minecraft idag och undrar hur man bli med på sso servern ni har? Skulle bli tacksam för svar!

Svar: Kommentera kims blogg. Anniebretta.blogg.se :)
Courtney Silverhill

2014-08-11 // 12:48:26

Jag har minecraft och undrar exat samma sak! Skulle också bli tacksam fär svar!

2014-08-11 // 12:49:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback