» Återigen, Sneakydragons <3 «

För ett tag sedan träffades Nina Bunnystorm, Amanda Wolfdaughter, Victoire Winterfall och Felicia Nightlake. De träffades i norrköping där de festade tillsammans, jag ville så gärna vara där men de bestämdes lixom kvällen innan och det är en bit att åka för mig. Boka biljetter osv. MEN vi hängde med på deras galna äventyr genom snapchat och TS. Men en sak hade jag inte en aning om.
 
I fredags fick jag ett mjukt paket hem, vad kan det här vara? Tänkte jag.
Jag öppnar paketet och där i ligger det en Nemo mössa tillsammans med ett litet brev.
 
 
"4 brudar till häst gick till en väldans fest. Efter mycket smisk och pisk hittade vi en fisk! Vi tänkte genast på dej världens smarrigaste tjej! Så mycket som vi har slitigt måste denna användas flitigt! Nu får du inte vara emo för att VI HAR HITTAT NEMO!
Puss och kram / hemliga beundrare från när och fjärran."

Det kunde inte komma lägligare, jag hade varit begravd i tårar och livet utanför var så långt borta.
Det här fick mig att skratta och fälla några glädjetårar. Hur fina är dem inte?
 
Jag är skitful i mössan men det struntar jag i, JAG ÄLSKAR DEN!
Och jag älskar alla mina fina tjejjer och killar i Sneakydragons. <3
 




Haha, mössan är ju jätte rolig och söt! :D ♥

Svar: haha ja :D
Courtney Silverhill

2014-08-25 // 17:51:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback