» Dagens planer «

Somnade inte förens efter fyra inatt så jag är inte  världens piggaste idag, bara nästan. Men jag ska avverka lite städning osånt trisst här nu innan jag knäpper på datorn och kör igång. Jag tänkte sitta ett tag i Vegas med en sak som jag vill få klar eftersom den filmen är liiite sen. Sen vill jag spela MC på survival servern med drakarna och typ bara mysa :) Kanske ta ett dopp, äta god mat.. Ja en lugn söndag helt enkelt :) Vad gör ni idag? 
 
 


Jo men jag har vart och badat och så typ hela dan. Sen ska jag packa och fixa lite sånt in på sso . Lägga mig rätt tidigt för imorron ska jag på kollo. Lite dåligt väder kanske :( puss puss ♥♡♥♥♡♥♥♥♡♥♥♥

2014-08-10 // 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback