» Fler bilder från gårdagens firande :) «

Godmorgon!
Kommer inte ha tid att sitta vid datorn på förmiddagen för ska iväg och träffa lite kompisar, men ni får se två bilder till från gårdagen så länge. Ikväll kommer vi ha ett event som är inspirerat av klubben Diamond Bubbles Company. Det är en lek som heter rött som blod som verkar skit kul!
 
 
 
Vad ska ni göra idag, har era klubbar dragit igång med event?
 

 


Eftersom du frågar, jag har vart till skolan idag och ska till stallet och fota lite hästar IVL ikväll, Blue Troopers som jag är med i drog igång event förra veckan B)

2014-08-12 // 15:10:05

I min klubb så frågades det om vilka som ville börja nu. Jag tror inte det var så många så vi drar nog igång nästa vecka. Me jag är på kollo eller dagkollo den här veckan så hinner inte spela så mycket :/ Så det är nog mest bra att vi inte har börjat än :) puss ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ längsta hjärtraden jag gjort hehe

2014-08-12 // 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback