» Fredag :) «

Hallo där!
Vad gör ni denna härliga fredag? Jag har haft fullt upp irl så inget spelande för min del. Kanske går in en stund ikväll men troligtvis inte. I morgon ska jag ha kräftskiva med några kompisar så det ser lite fullt ut där med. Men ibland får man ta lite dator ledigt på helgen, är väl bara positivt egentligen haha.
Igår hade vi sista eventet på hemliga veckan och vi överaskade drakarna med en tävling där de under Vd sjön banan skulle svara på frågor under loppet. De startade en och en och de fick alla 3 frågor i olika svårighetsgrader som gav olika poäng. Tävla, tänka och skriva. Inte helt enkelt! Det var super skojj verkligen.
Ingen mindre än vår nya ridlärare Henriette Lionstar vann gårdagens tävling!
 
 
 
 
 

 
Jag gästbloggade även hos Annie och Berit igår.
klicka på bilden för att komma till inlägget jag skrev till deras läsare.
 
 

 
 


Åååå har du den nya Nord svensken våra granar har 2 Nord Svenskar vill så gärna ha en sån ;(

2014-08-29 // 20:24:30

Åh vad jag önskar att jag hade kunnat vara med igår :(
Det är ju askul!

Svar: jaaa :( De va mkt skojj! <3
Courtney Silverhill

2014-08-29 // 23:28:06

jag brukar spela starstable och äta chips och godis och kanske kollar på yt videos förresten har jag en fråga till dig: hur stor ska en header sparas på blogg.se?

Svar: Jag kan INGENTING om blogg design! :D
Courtney Silverhill

2014-08-30 // 12:28:30
» Kajsa

är det värt att köpa nordsvensken?

Svar: När jag köper en häst gör jag det för att jag känner att den hästen passar mig. Så för mig kändes det värt att köpa nordsvensken. Resten kan jag inte tala för :) Kram!
Courtney Silverhill

2014-08-30 // 17:00:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback