» FREDAG! «

Vilken härlig dag! Började dagen med en promenad, älskar att svettas lite på morgonen. Dock har jag världens sämsta fötter så får skavsår HELA tiden. Använder plåster, träningsstrumpor och flera olika sorters gympadojjor men ingenting fungerar. Det som typ funkar är om jag vilat i 1 vecka och plåstrar med bomull typ. haha.. Så pissigt när man faktiskt gillar att röra på sig att de inte ska gå utan att man får ont. Men slut klagat för jag mår faktiskt himla bra! Är pigg o glad och har små planer för dagen som jag är taggad på. Men först ska jag sitta vid datorn nån timma och fixa med autografer samt in på MC en stund för jag har tydligen lämnat min katt i en annan stad, ops. Jag spelar numera på en survivalserver när jag inte filmar och bygger inför MC kriget. Survival är ju så jävla roligt!
Sen vill jag gärna filma MC idag så att jag har nått att lägga upp på YT, den står rätt tom just nu men jag lovar er att det ska bli liv i den också så småningom. Om jag filmar idag ska jag försöka få tag på amanda för vi ska ju välja ut grisnamn. Jag tror att vi fått in nästan 200 namn från er (kanske mer?), helt sjukt!!
 
Men vi får helt enkelt se vart dagen leder, har lite prioriteringar irl att ta tag i först iaf. Dock vill jag VÄLDIGT gärna göra huvuduppdragen dag 2 :)
 
 
 
Vill ni också göra liknande MC bilder? Googla på minecraft wallpapers, det är buslätt!
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback