» Huvuduppdragen dag 1 «

När jag ska göra huvuduppdrag så tar jag det på större allvar än någonting annat i spelet, typ...
Jag hämtade hem min Whisper från hästön, och jag insåg att jag verkligen saknat honom! Gjorde i ordning honom och började rida iväg, och det var som att sitta på en ponny i jämförelse med Kingen.
 
 
 
 
Värmde upp hela vägen till Jorvikstallet, trav, arbetsgalopp, trav.
När han var varm så ökade vi och jag taggade för uppdrag!
 

 
Jag mötte upp lisa som nu kände sig utvilad för att ge tillbaka skulden till urträdet.
Det började då med en galopptävling och jag tänkte direkt när hon satte av att "nu är det kört" men jag kom föst iallafall. Lite tråkigt att man inte tävlar på riktigt lixom.
 
 
Whisper som vart på budget semester var ju inte tipp topp fräsch men han kändes helt okej endå.
 

 
 

 
 
Vi kom fram till trädet och fick ett par uppgifter, vi kollade upp lite saker men mycket mer än så var det inte. Dock mycket intressant information om bland annat urträden och Jorviks flagga.
 
 
 

 
Så vad tyckte jag om första dagen?
 
Jag blir aldrig besviken på huvuduppdragen, jag tycker dom är bra gjorda och det är väldigt spännande. Dock tror jag att man måste ta sig tiden att läsa allting, det är inget uppdrag som man klickar förbi och sen ba "men guu va tråkigt" för det är STORYN som är viktig här. Jag fick inte riktigt den ro som jag önskat, borde gjort uppdragen tidigt i morse egentligen. Jag tycker mycket om mina fans men just vid huvuduppdrag så vill jag vara lite ifred. Tog lite snabba autos men sen sa jag faktiskt att jag gör uppdrag och är inte social :)
 Så är det ibland.
 
 
 
 
Jag älskar alla nya vinklar de ger en i filmsnuttarna, jag pepprar printscreen och filmar vissa. Det är GULD värt!
 
Första dagen får:
 
 




» Alice

Hej Courtney! :D Jag heter Alice och är ett stort fan av dina videos. Dem är sjukt bra! :) Jag har fått inspiration av dig och tänkte nu prova på att göra en liten video. Så, frågan är: Har du tips på något bra och gratis program där man kan filma på sso? Tacksam för svar! :) Kram Alice <3

Svar: Hej Alice! Tack så mycket, vad roligt att du tycker om mina videos. Du kan använda fraps gratisversion men då endast filma 30 sekunder i taget tror jag. Annars måste man tyvärr betala. Men prova det? Kram! <3
Courtney Silverhill

2014-08-14 // 19:12:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback