» Its not over until its over but... «

Jag har sommarlov i typ en månad till, vilket är typ så länge man KANSKE får ha semester när man börjar jobba. Ångest svar ja. Men jag ska försöka njuta av de sista veckorna. Dock så känner jag att jag glassat lite för mycket den senaste månaden. Utomlands, landet osv. Ätit skit och bara gjort det jag kännt för. Så nu tänker jag vara duktig iallafall en gång om dagen haha.. Min plan var att träna nu på morgonen men det är redan 30 grader varmt här. Så jag tänker ta vara på vädret o ligga vid poolen men senare ska jag faktiskt städa och träna om det blir svalare utomhus. 
 
Så det är min dag, vi får höras när det är svalare sen och när jag stökat klart. 
 
 
 
 
Jätte snodda bilder för jag bloggar från mobilen. 
Inte kommit upp ur sängen ännu haha :)
 


» Lells

Haha! Jag vaknade för 3 tim sen OwO har inte somnat om sedan dess -.-

2014-08-04 // 10:36:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback