» Kingen har sommarlov <3 «

Ni kommer inte se mig på Kingen på ett tag, han har fått sommarlov. Det tyckte jag att han var värd och jag ville väldigt gärna ha lite ensamtid med min starthäst. Plus att huvuduppdragen kom nu så då passar det utmärkt. (gör endast huvuduppdrag på min starthäst). Dock kommer jag fan sakna honom galet mycket, han är ju lixom en del av hela min SSO image, kan man säga så? Kommer ni känna igen mig utan honom!? :'D haha..
 
 
 
 
Gjorde mina dagliga och sedan tog vi en mysig barbacka tur till vingården.
 

 
 
Han fick en dusch och jag ryktade honom tills pälsen var alldeles blank.
 

 
 
Han fick miljoner pussar och kramar, min lilla bebis..
 

 
 
 
Självklart fick stjärnan en lyxsemester, det är han verkligen värd.
 
Hejdå Kingen ses om några veckor igen! :')
 




Vart ligger semester platsen?:)

Svar: Det är hästön, du skickar dina hästar dit genom tavlan i stallet :)
Courtney Silverhill

2014-08-17 // 19:20:05

Ok!

2014-10-07 // 18:25:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback