» Kingen ska få sommarlov! «

Ska strax in på SSO, ska göra i ordning Kingen och pussa på honom för sedan åker han på sommarlov. Det är dags kanske? Alla andra hästar fick sommarlov i typ Juni? Men han har varit min trogna springare hela sommaren, han har dock gått mycket i hagen endå men han behöver semester såklart!
 
 
 
 
Min stjärna <3
 

 
 
Detta passar UTMÄRKT eftersom det är huvuduppdrag nu och dom uppdragen kommer jag alltid göra på min starthäst Nightwhisper. Så han ska få komma hem och så ska vi vara ensamma i 2 veckor ungefär. Mys <3
 
 
Hur ska det gå med huvuduppdragen?
Jag är så TAGGAD så nu vill jag bara göra dem. VI får höras sen!
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback