» Livestream <3 «

Igår var jag med på livestream från 2 till nästan 7 tror jag? Shit haha.. Det var roligt och det är så kul att träffa er allihop men jag hinner inte svara på allt ni skriver eller så, hoppas ni alla fick chansen att tävla iaf. Försökte bjuda in folk som en galning haha :) Gårdagens stream innehöll:
  • Tipspromenad
  • Championat
  • Grupptävlingar
  • Dagliga
  • Frågestund
  • Ponnychamp och Dans - Här var jag dock tvungen att avbryta.
 
Ni är så himla kärleksfulla, gahh man blir ju så glad! <3

Bloggen kommer bli lite tom tills i morgon, kommer över en massa vänner som vill bada och grilla så blir en lång dag/kväll för mig. Men det resulterar nog i en lång datordag i morgon om jag känner mig själv rätt.. hehe. Så njut av denna lördag så hörs vi i morgon med ännu mer bilder från livestreamen. :)
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback