» Livestream fredag :) «

Tjoho!
Idag blir det livestream på server 1 och jag ska vara med. Kommer inte vara med på streamen på server två eftersom jag inte har något server 2 konto haha. Men idag kör vi på server 1 och Kim bad mig förbereda en lek/tävling och det mina vänner har jag minnsan gjort. Så ni som är med när vi streamar kommer få leka och träffa vår stjärna Kim såklart. Jag och Kingen kommer vara där under hela streamen förhoppningsvis, beror på hur många timmar som rinner iväg såklart haha.. SÅÅÅÅ vilka är taggade på lite  livestream!?
 
 
Hittade en bild här i arkivet, har ingenting med streamen att göra haha men jag hittade inget bättre endå..
Det är jag och min bebis <3
 

 


Åh just idag också! D: Är ju på hundutställning i Jönköping .-. Men det roliga där e att min favvo ras är med och att det e Tripple International dog show B)

2014-08-01 // 09:13:15

så fin :D

2014-08-01 // 09:50:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback