» Rött som blod «

Precis blivit klara med eventet "rött som blod". Det var jätte roligt verkligen. Dock vart det lite små förvirringar första omgången men det är inte helt enkelt att förstå allting. Men andra omgången gick det skit bra och det var så himla roligt. Jag blir så himla mordgalen så jag springer runt o tar så mycket jag kan vilket resulterar i ganska tidig död. Så ingen vinst för mig men jag hade kul endå.
 
De som vann var Emma Shortroad och Victoire Winterfall, GRATTIS! Era jävla mördare.
 
 
Så mysigt att leka med drakarna igen efter uppehållet.
Nu är jag trött efter en lång dag så ska bara knäppa på MC och sitta där en stund innan jag går o lägger mig.
I morgon har jag INGA planer så jag ska bara träna, ta hand om djuren och fortsätta med mina filmprojekt i vegas. MYS... Juste jag har fått en ide om ett par ideer till supporten, skriver ner dem här när jag skickat iväg dom. Tror de kan bli awesome asså :)
 

 


Haha vad du fick mig att skratta nu xD

2014-08-13 // 12:53:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback