» The sims «

Heeej :)
Idag är jag så jävla trött... Var uppe till 4 inatt och vaknade 9 och städade i 2h. Sen har jag dött i sängen men inte kunnat somna om så de va bara o gå upp o kallduscha och nu sitter jag här och ska spela the sims. Har gjort en Courtney gubbe som precis pluggat klart på universitetet och nu ska hon skaffa familj med en kille som hon bodde med där. Courtney är som ni ser jävligt smal, så jag måste göda henne.. Vet inte hur jag tänkte när jag valde hennes kropp, så nu ska hon tjocka på sig! Men jaja vi får höras senare helt enkelt.
För jag är för trött för SSO just nu :(
 
 
 
Bowling :)
 

 
 
Skridskor :)
 

 
 
Men vilken babe! ;)
 

 


Heej! Jag bara undrar vilket texture pack du har på mc? Skulle du kunna länka sidan där du laddade ner det? :)<3

2014-08-03 // 15:37:34

Hej undrar vad du tar bilder med för när jag tar blider när jag spelar sims 3 så blir allt bara svart ):

Svar: Fraps! :)
Courtney Silverhill

2014-08-03 // 18:07:04

Jag fattar att du är trött. Förstår precis jag lixom somna typ tidigast halv två och vaknade kl 6 Så nu är jag skittrött och ligger med ont i huvudet :( Det håller inte riktigt för mig längre med sovtiderna. Jag somnar runt 12 och vaknar runt 8 ibland sover jag mindre och det är så varmt att man svettas ihjäl så är svårt att sova. Snart ska jag gå på typ läger och då måste jag typ gå upp halv 7 sååå jobbigt men kul ♥♥ puss <3 ♥♡♥♥♡♥♥

2014-08-04 // 23:45:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback