» Tipspromenad! «

Kim gav mig ett uppdrag till livestreamen, jag skulle ordna en lek. Det blev tipspromenad och grupptävling på flagglek. Jag tog frågor från våra frågestunder för att se hur uppmärksamma hans fans är.
Var någon av er med på tipspromenaden? Var det roligt?
 
 
 
Frågorna:
 
Marleys paddock Annie
  • Fråga om kim – Vilket spel föredrar kim? SSO eller SSL. Svar: SSL
  • Fråga om Nemo – Vad tycker Nemo bäst om, Vatten eller läsk? Svar: Vatten
  • Fråga om Annie – Tycker Annie bäst om sol eller snö? Svar: Sol
  • Fråga om Tjejkim – Tjejkims favoritmat? Svar: Mammas mat
Kvarnen (Will) Nemo 
  • Fråga om Kim – Vad gillar Kim mest, pizza eller kebab? Svar: Kebab
  • Fråga om Nemo – Nemos favoritras på SSO? Svar: Frieser
  • Fråga om Annie – Vilken är Annies favoriträtt? Svar: Kyckling, ris och curry.
  • Fråga om Tjejkim – Vilket spel tillbringar Sture mycket tid på förutom SSO? Svar: Minecraft
 
Övergivna sommarhuset tjejkim 
  • Fråga om Kim – Vilken är Kims favoritfärg? Svar: blå
  • Fråga om Nemo – Vad är Nemo för sorts fisk? Svar: Clownfisk
  • Fråga om Annie – Vilket spel förutom SSO föredrar Annie? Svar: The sims
  • Fråga om tjejkim – Vad skulle hon heta på SSO om hon fick välja? Svar: Sture

 




Vad var priset? ;)

Svar: Hmmm... En puss av sture :D
Courtney Silverhill

2014-08-08 // 09:59:06

Jag var inte där men i efterhand när jag kör quizen hade jag 4 fel cx

Svar: hihi bra jobbat! :D
Courtney Silverhill

2014-08-08 // 11:21:47

Hihi vad bra frågor tror jag kunde alla men hann tyvärr inte vara med för vår och badade :(( synd för mig när det var så bra frågor men fick se de iaf :) puss Nemo ♥♡♥♥♡♥♥ men Nemo du är en nemofisk inte en clownfisk :) <3

2014-08-08 // 23:17:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback