» Det vankas julbak. «

Har precis kommit ut ur duschen och ska strax börja sminka mig. Sen ska jag möta en kompis och införskaffa lite pepparkakshus och sen ska vi och några andra roa oss med bakning halva natten. Tror verkligen vi har tagit vatten över huvudet haha! Men det blir skojj. Idag har jag varit riktigt redig på SSO och levlat, kommit ikapp med juluppdrag, hjälpt nina att köpa en frieser och umgåtts lite med fans :) Vad har ni haft för er?
 
 
Woop level 13! ;)
 

 
 
Tuff tuff tuff säger båten
 

 
 
AMEN KOLLA VILKEN SKÖNHET NINA KÖPTE SIG!? Jag valde namn också! IHI. Ehm.. Det blev.. Blood någonting.. Nu tappade jag minnet igen. Men ett riktigt fint namn var det.
 
Alltså jag säger då det, hade jag ägt Sneakydragons hade detta fan varit en klubbhäst. Så in i helvettes snygg med klubbouftit! Gahhh
 

 
 
Har man ny häst måste man shoppa lite också, visst?
 

 
Jaja dags att röra på sig, ha en fin kväll hurrni.
I morrn kommer ett nytt avsnitt av Jorvik vampyren <3
 

 


Du hade så tvingat oss att öva dressyr och gå på töntled med Friesrar ^^

Svar: JAA GUD :D
Courtney Silverhill

2014-12-20 // 19:27:23

nemo jag har också bakat idag, och jag har sålt min älskade fjortis(miniprinsses), och är förkyld har du några tips på vad man kan göra

Svar: Åh, du får försöka dricka te och spela mycket sso så blir du nog frisk snart <3
Courtney Silverhill

2014-12-20 // 19:36:46

tack, det funkade nemo du är bäst

2014-12-25 // 11:52:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback