» Duktig Nemo! «

Japp, servern låg nere hela dagen och kvällen igår, jag som hade laddat upp för spelkväll för en gångs skull. Så jäkla typiskt! Roade mig med att springa runt på willys med min bästavän och vi handlade helt galet mycket bakgrejjer och godis. För ikväll ska jag och några kompisar ha julbak och herregud vi kommer få baka hela natten tror jag. Mys! Men ja vid 23 tiden så kom jag hem o kunde sätta mig vid datorn och göra dagliga osv. Hjälpte Janne som jobbade natt igår också, duktig Nemo.. Nu är det galet fint väder ute och jag skulle egentligen vilja ta mig ut o gå någon timma men jag är sååå spelsugen just nu så jag måste in o
göra uppdrag, levla och göra dagliga.
 
Kul att ni gillade filmen om Dinodalen haha.. <3
 
 
Hörs sen!
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback