» En teckning från Francsesca Applenose «

 
Tusen tack! Blir så glad. Den är otroligt fin och det ser faktiskt ut som mig. Jag suddade ut ditt IRL namn som stod på teckningen för jag visste inte om du ville att det skulle publiceras på min blogg.
Tack så hemskt mycket Francsesca!
 

 
Tack alla ni andra som skickar mail till mig, det uppskattas även ifall jag inte har stenkoll på den hela tiden. Har även fått en fin film men jag vet inte hur jag ska få in den i bloggen tyvärr.. <3
 

 
 
 


Men shit vad fin! Asså om jag skulle göra nåt sånt så skulle det ta typ en hel vecka, eller jag vet inte om det skulle gå alls. Kanske är lite konstigt men fick panik för jag vet inte var min nemofisk är!!! Hittade den nu som tur va. Måste seriöst göra ett stim, eller vänta, lever nemofiskar i stim? Men omg vad fin hennes teckning va! Nu har det blivit ganska många som skickar mail till dig, ja kommer ihåg förut när typ inte nån gjorde det. Ingen tänkte väl på det. Sen frågade jag om du hade nån mail, skickade, du la upp på bloggen och sen började folk fråga om jag hade din adress, typ hur kan du skicka bilder, har du hennes adress??!! Så la du upp din mailadress. Och alla började skicka eller har jag helt fel? Ska bara säga det att jag har 0 talang när det gäller att rita eller är iaf väldigt dålig på det. Vill vara bra som hon som skickade in bilden, men antar att det ändå som hjälper är träning, träning och mer träning och kommer aldrig orka träna när jag är så dålig... Men får du in.mycket såhär brev teckningar o sånt? Puss och kram lilla nemofisk!!! Puss på dej♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♥♡♡♡♥♥♥♥<3 ♥♡♥

2014-12-31 // 09:55:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback