» Får man klaga? «

Som jag har sagt så gör det inte mig så mycket att servern är nere, tvivlar inte på att SSO teamet jobbar på problemet. Jag är inte alls insatt i hur det är att jobba med spel så kan inte öppna min mun särskilt mycket. Jag är inte heller medlem i SSO gruppen på facebook men kikar in när sånt här händer. Och allvarligt, hur lång tid tar det att gå ut med information på facebook? Skriva att "Vi har stött på stora problem med spelet och har inte en jävla aning om när det kommer öppna igen" Det tog mig 5 sekunder att skriva den meningen, om ens det. Alltså come on? Jag säger inte att de ska gå ut med fullständig information om vad/hur/när men säg någonting åtminstonde. Det tog flera timmar innan de gick ut med information kring att det var problem med uppdateringen. Såhär är det ofta, borde det inte vara ganska självklart att ge sina spelare information? Folk sitter och spammar spela nu knappen, startar om datorer, bombar säkerligen support mailen. Jag sitter sällan och inväntar en uppdatering, ser om drakarna skrivit på vår grupp att den är klar, då sätter jag mig vid datorn och loggar in. Men uppenbarligen fungerar det inte så för alla, så jag tycker de borde ha lite högre prio att gå ut med meddelanden på facebook. Somsagt det går så fort, gör det genom en telefon eller vad fasiken som helst. Jag tycker det är lite konstigt?
 
 Tänk på folks stackars datorer som får ta smällarna för sånt här! haha ;)
 



Tror det funkar att spela nu;D Hoppas det*-* /Haley❤️

2014-12-04 // 18:38:20

Eller så går det bara att gå in på hemsidan?:(;)

2014-12-04 // 19:06:49

Jag tycker också dom är dåliga på att ge oss spelare information. Tycker även det är dåligt när dom släpper information på ett ställe men inget på ett annat, samma information ska ju kunna nå alla oavsett vilket socialt media man använder. Lite bättre och snabbare information hade ju lugnat folk och gett mer förståelse.

Svar: Jamen precis! :)
Courtney Silverhill

2014-12-04 // 22:27:37

Jag kommer in på hemsidan med min `"iPad" men inte med dator eller "iPhone"!:(
Kan inte tomten komma tillbaka från sin verkstad snart? Eller vill han gå i pension?
Det spelar ingen roll för mig bara tomten är tillbaka på onsdag då "FJORDINGARNA" ska komma!:)
/Ariana Lightningforest<3

2014-12-05 // 20:23:55

OMFG, Det är igång igen!:)

2014-12-06 // 07:54:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback