» Gahhh «

Hej på er!
Herregud vilken stress det är med nyår.. Men nu är jag hemma vid datorn iallafall. Ska in och filma lite med Kim, vet inte riktigt vad vi ska filma men jaja haha. Sen ska jag göra lite uppdrag och sen får jag se. Har huvudvärk och är så trött så vet inte hur länge jag orkar spela. Men nu kommer jag in i spelet, så vi ses där!
 
 
Härlig bild från streamen när vi bad alla som lyssnade att möta oss på paddockön och mosa in oss i en bajjamajja, haha! Glöm inte att följa Sneakydragons på twitch!
 
http://www.twitch.tv/sneakydragons/profile
 

 


Haha, hörde det med bajjamajjan. Skulle precis logga ut och hade lite bråttom. Annars skulle jag självklart kommit och vart med... Men mamma var lite stressad så jag kunde inte sitta kvar, så missade. Men det var en rolig idé verkligen. Hehe kom på ett event jag ska ha nu :) puss ♥♡♥♡♥♡♥

2015-01-01 // 20:17:21

Vem äger Sneaky Dragons?

Svar: Evelina Silverknight :)
Courtney Silverhill

2015-01-03 // 10:37:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback