» Gör en god gärning! «

Hej fina läsare, vi har en drake i klubben som är med i en fototävling som Royal Canin ordnat och vinsten är ett års förbrukning av mat. Om denna bilden vinner så kommer draken att skänka denna maten till hemlösa katter, så gör en riktigt god gärning och gå in och rösta på bilden! Du klickar på länken eller bilden och scrollar ner, sen röstar du på bilden som finns där (Katt i tomtedräkt).
 
http://kattensdag.royalcanin.se/fototavling/?pid=47615
 
 
Tack för din röst! <3
 



Klar ni är bäst och du också

2014-12-10 // 10:18:52
» Sam

liknar min katt Samanta ( ja utan H) skit mycke jue ^^

2014-12-10 // 13:01:17

Jag har röstat! Såklart! Du har nu 48 röster för mig. Kl är... 17:10 :3 Bye Withe Love <3

2014-12-10 // 17:09:59

Har röstat på dig. Är inte så mycket "kattmänniska" men jag tycker dom är jättesöta😍 Det är bara ett problem... Är allergisk mot katter men tycker dom är så söta (och typ 3 av mina vänner har katt och jag är också ofta hos dom) så jag gosar med dom sedan springer jag till toaletten och tvättar händerna innan jag rör mig själv xD Är nämligen hästtjej👍✌️ Ska också rida imorgon på min favvo👍 Han är dock värsta rodeopållen😂 Har flugit av 2 gånger och vart nära typ varje gång han börjat hålla på. Men han har börjat lugna sig liite😜 Tycker det är jätteroligt att berätta om mig själv. Och att skriva så ja och jag älskar dig också😘

2014-12-11 // 23:45:50

Röstar så klart på dig och din drake Nemo för det är ju jätte snällt att skänka all mat till hemlösakatter så himla snällt! <3 mvh/Anne/DSF <3

2014-12-14 // 07:35:12

Heej!

Jag har just skickat in din 113:de röst på kissen!:)
Det är ju en av de sötaste nånsin!xD
Love the cat!¤
Hoppas min röst hjälper!¤

Kramis Ariana

2014-12-15 // 20:44:32

OPS!

Glömde att man inte kan göra hjärtan som på sso här!xD Så kul!xD Aja alla gör fel ibland!:)

Kramis (igen) Ariana

2014-12-15 // 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback