» Hälsar på min nya häst :) «

I morgon kommer jag få ta hem denna otroligt fina häst, det är en Fjording som kommer få ett Kalltiskt namn. Ska bli otroligt roligt och efter min arkeolog runda kommer jag att förbereda för ankomsten, ska tömma stallet litegrann och förbereda en outfit. Ska bli så roligt!
 
 
Lemoncrush tycker mycket om den nya hästen, de stod o nosade länge på varandra.
 
Är dessutom ledig i morgon så kommer sitta och spamma spela nu knappen tills jag kommer in!
 

 


Här är en till som kommer spamma! Haha är sjuk så finns väl inget vettigare än att spamma.. jo vila då kanske x)

2014-12-09 // 15:39:21

Haha, jag spammar ju alltid xD

2014-12-09 // 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback