» Härlig morgon! «

Äntligen fungerar servern, men man ska inte ropa hej ännu. Tror den kan krascha lite titt som tätt nu. Men jag har hursom haft en helt underbar morgon, ätit gröt och skinka och nu gör jag juluppdrag. Så mysigt!
Dock är jag lite ledsen eller irriterad för SSO har valt att banta mina jul tjocka hästar.. Nejmen de har inte tagit hand om dom helt enkelt fast de skrev på FB att de tagit hand om allas hästar.. Min stallhjälp måste gått ut typ i onsdags eller nått, så typiskt.. Jaja. Nån mer som inte fått sina hästar skötta?
 
 

 
Mysigt med juluppdrag igen, dock lite tråkigt när de är samma samma varje år.
 
 

 
 
Ser ni paketen på loftet? Har julshoppat åt mina pixelhästar <3
 

 
 

 


Mina hästar är glada. Men jag har kunnat logga in sen i torsdags.

2014-12-06 // 10:46:42

Mina hästar är glada. Men jag tar alltid stallhjälp i 7 dagar på lördag när man får veckopeng. Så säkert därför...

2014-12-06 // 11:01:14

dom hade inte tagit hand om mina hästar!;/

2014-12-06 // 11:55:54

:O kan du komma in?? Inte jag……

2014-12-06 // 18:02:52

För mig funkade de. Hästarna var tok sura innan ahaha. Men om det är så att det inte är fixat ännu mejla support c: De mst då ha blivit något fel tyvvär :( Aja jag klickar vell där då xD

2014-12-06 // 19:51:46

Hihi, hör inte till detta ämnet men ÄLSKAR din yt-serie Jorvik Vampyren! Den är så bäst

2014-12-08 // 14:30:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback