» Ibland undrar man. «

Satt och googlande runt lite random, sökte på Nemo tårta och fick denna bild.
 
 
Alltså hur jävla awesome är den inte haha?
 

 
Fortsatte googla och alltså guud kunde inte sluta. Vet ni att man kan söka på VAD SOM HELST och cake.
Alltså typ: Pony cake, make up cake, vampire cake. ALLTSÅ ALLT.
Ja jag vet inte vad jag fick tårta ifrån men vafan dem är ju helt AMAZING!?
 
 
 
 
 
 
 
Alltså allt går att äta, helt sjukt ju haha. Finns säkert ännu sjukare tårtor. Tänk om man kunde göra sånna?
 
Jaja ha en bra dag, förhoppningsvis kommer mer vettiga inlägg ikväll ;)
 

 


Omg! Coola asså man vill ju haaaaaa! Jag vill ha nemotårtan asså den måste va gigantisk och hehe väldigt god. Den där hästtårtan skulle inte heller vara fel eller jag kan ta alla!! Men så sjukt asså att man kan göra såna man ska ändå bara äta men tänk vad folk håller på med saker. Du soooooorry verkligen! Det skulle ju komma nåt men jag har verkligen inte hunnit, i söndas var mina vänner här och jag hann inget sen och innan hann jag inte heller, hade jättemycket planerat att göra. Igår hann jag inte heller på grund av alla hemska läxor och prov vi ska ha. Hade prov idag och jag failade verkligen helt totallt :( Prov imorron också, hoppas dt går bättre då, måste det göra annars kommer det förstöra mitt betyg i SO. Men jaja igår skicka jag iaf ett mail till dig <3 Hoppas du fick det. Fick du det inte så måste du verkligen säga till så jag kan skicka igen!! Puss puss! Skriver så fort jag hinner älskar dej Nemo <3Blä den säger att jag inte är inloggad så svara inte svara nästa kommentar istället pusssss <3

2014-12-02 // 21:18:58

Så du kan svara på denna lilla korta kommentar istället för den förra! <3

2014-12-02 // 21:19:28

Gahahahah, jag heter PonyCake i efternamn. ;D
(Star Stable Online)

Svar: HAHA grymt :D
Courtney Silverhill

2014-12-03 // 20:09:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback